Хэт урт, эсвэл хэт нуршсан хугацаатай автомат хариулагч нь хэрэглэгчдэд таагүй сэтгэгдэл төрүүлж болох тул зохистой хугацааг барих нь чухал.
Цааш үзэхДуудлагын төвийн систем нь бизнес, байгууллагад хэрэглэгчидтэйгээ харилцах, үйлчилгээ үзүүлэх, мэдээлэл солилцох, борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд зориулсан програм хангамж болон техник хангамжийн цогц шийдэл юм. Энэ системийг ашиглан байгууллагууд өөрсдийн хэрэглэгчдийн дуудлага, мессеж, имэйл, чат зэрэг бүх төрлийн харилцааг нэгтгэн зохицуулж, үр дүнтэй удирдах боломжтой байдаг..
Цааш үзэхБидний мэдэх CALL CENTER буюу дуудлагын төвийн үйлчилгээ жил ирэх тусам шинэчлэгдэж боловсорсоор ХАРИЛЦАГЧИЙН ТӨВ болтлоо хөгжиж байна.
Цааш үзэхЭрүүл мэндийн байгууллагад хамгийн хэрэгтэй систем. Ажилчид болон үйлчлүүлэгчдэд аль алинд нь сэтгэл ханамж авчрах болно.
Цааш үзэхХамгийн түрүүнд борлуулалтын ажилтнууд маань боломжит хэрэглэгч руу залгаж утсан харилцаа үүсгэхийн гол зорилго нь харилцан яриа өрнүүлэх биш гэдгийг анхаараарай.
Цааш үзэхТа бизнесийнхээ салбартаа бусдаасаа ялгарах, зах зээлдээ хүлээн зөвшөөрөгдсөн ба илүү мэргэжлийн дүр төрх бүтээх нь аливаа хэлэлцээр, зөвшилцлийг амжилттай хийхэд ач тустай.
Цааш үзэхТанай байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сонирхож байгааг хэрэглэгчдэд цаг алдалгүй мэдээлэл өгөх, бизнесийн хамтрагчдынхаа мэдээллийн нэгдсэн санг үүсгэж өгөгдлийг нь ашиглаж үйл ажиллагаагаа сайжруулах боломж
Цааш үзэхБорлуулалтын эцсийн зорилго нь бүтээгдэхүүнээ борлуулах л байдаг бол, харилцагчийн үйлчилгээний зорилго нь худалдан авагчийг дахин таниас юм худалдан авч/үйлчлүүлж, улмаар насан туршин харилцаа холбоо, бат бөх итгэлцлийг барьж байгуулах явдал.
Цааш үзэхБоловсролын байгууллагууд технологийн шинэчлэлийг ашигласнаар ажлын бүтээмжээ нэмэгдүүлэх, хүний нөөцөө зөв хувиарлах, өөрсдийн контент, бүтээлүүдийг бодит статистик мэдээлэл дээр тулгуурлан сайжруулах, төлбөр тооцоог онлайнаар шийдэж хэрэглэгчид түргэн шуурхай түгээх гэх мэт олон сайн үр дүнг мэдрэх болно
Цааш үзэхДуудлагын төвийн аутсорсингийн үйлчилгээ гэдэг нь тус үйлчилгээг авч байгаа байгууллага нь гуравдагч талаас дуудлагын төвийн үйлчилгээг авч өөрийн бизнесийн зөвхөн тодорхой хэсгийг хариуцуулах бизнесийн үйл явц юм.
Цааш үзэхХэрвээ фэйсбүүкт байгаа бүх мэдээлэл таны ашигладаг төхөөрөмжүүдэд хадгалагддаг байсан бол юу болох вэ?
Цааш үзэхТа байгууллагын дугаараа апппикейшны тусламжтай гар утсандаа тохируулан ажлаас гадуур байх үедээ ч дуудлага авах, дуудлага хийх боломжтой.
Цааш үзэхХэрвээ танай байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сонирхдог хэрэглэгч олон байгаа бол та заавал байгууллагын дугаар ашиглах шаардлагатай.
Цааш үзэхТа компани даа Call center - дуудлагын төвийн үйлчилгээ авах гэж байгаа эсвэл аутсорсинг call center үйлчилгээ сонирхож байгаа зэргээс үл хамаарч Call center - дуудлагын төвийн үйлчилгээний төрлийг мэдэж байх нь санхүү, цаг хугацааг тань хэмнэх болно.
Цааш үзэх