card
VPS - Виртуал сервер буюу үүлэн сервер гэж юу вэ?

VPS - Виртуал сервер буюу үүлэн сервер гэж юу вэ?

Виртуал сервер (VPS) гэдэг нь виртуалчлалын технологийг ашиглаж бодит сервертэй адилхан бие даасан хийсвэр серверийг хэрэглэгчдэд богино болон урт хугацаанд ашиглах, түүнд дээр үйлчилгээ явуулж боломжийг олгож байгаа үйлчилгээ юм.

Дэлгэрэнгүй
Дуудлагын төвийн үйлчилгээ - Боловсролын салбарт

Дуудлагын төвийн үйлчилгээ - Боловсролын салбарт

Боловсролын байгууллагууд технологийн шинэчлэлийг ашигласнаар ажлын бүтээмжээ нэмэгдүүлэх, хүний нөөцөө зөв хувиарлах, өөрсдийн контент, бүтээлүүдийг бодит статистик мэдээлэл дээр тулгуурлан сайжруулах, төлбөр тооцоог онлайнаар шийдэж хэрэглэгчид түргэн шуурхай түгээх гэх мэт олон сайн үр дүнг мэдрэх болно

Дэлгэрэнгүй
Аутсорсинг дуудлагын төвийн үйлчилгээний тухай

Аутсорсинг дуудлагын төвийн үйлчилгээний тухай

Дуудлагын төвийн аутсорсингийн үйлчилгээ гэдэг нь тус үйлчилгээг авч байгаа байгууллага нь гуравдагч талаас дуудлагын төвийн үйлчилгээг авч өөрийн бизнесийн зөвхөн тодорхой хэсгийг хариуцуулах бизнесийн үйл явц юм.

Дэлгэрэнгүй
Үүлэн технологи гэж юу вэ?

Үүлэн технологи гэж юу вэ?

Хэрвээ фэйсбүүкт байгаа бүх мэдээлэл таны ашигладаг төхөөрөмжүүдэд хадгалагддаг байсан бол юу болох вэ?

Дэлгэрэнгүй
Дуудлага удирдах үйлчилгээний боломжууд

Дуудлага удирдах үйлчилгээний боломжууд

Та байгууллагын дугаараа апппикейшны тусламжтай гар утсандаа тохируулан ажлаас гадуур байх үедээ ч дуудлага авах, дуудлага хийх боломжтой. 

Дэлгэрэнгүй
Бизнестээ байгууллагын дугаар ашиглах 5 шалтгаан

Бизнестээ байгууллагын дугаар ашиглах 5 шалтгаан

Бүх сайхан харилцаа мэндлэхээс эхлэдэг. Танай байгууллагын дугаарт холбогдож буй хэрэглэгчидтэй мэндчилж мөн ямар байгууллагатай холбогдсон талаар 3-4 секундын угтах хоолой тохируулах боломжтой.

Дэлгэрэнгүй
Дуудлагын төвийн хэрэглээ ба Дуудлагын хяналт гэж юу вэ?

Дуудлагын төвийн хэрэглээ ба Дуудлагын хяналт гэж юу вэ?

Та байгууллага дээрээ дараа үеийн шинэ технологи болох дуудлага удирдах үйлчилгээг ашиглаж байгаа, ашиглах гэж байгаа бол тус технологийн давуу тал болох дуудлагын хяналтын төрлүүдийг танилцуулж байна.

Дэлгэрэнгүй
Дижитал шилжилт ба Инноваци

Дижитал шилжилт ба Инноваци

Аж үйлдвэрийн 4-р хувьсал нь бизнест дараах чухал өөрчлөлтийг хийхийг шаардаж байгаа бөгөөд дараах үйлчилгээнүүдийг нэвтрүүлж байж илүү үр ашигтай, өрсөлдөхүйц, тогтвортой байна.

Дэлгэрэнгүй
Аж үйлдвэрийн 4-р хувьсгал

Аж үйлдвэрийн 4-р хувьсгал

Өөрчлөлт, шинэчлэлтийг зөв хийвэл аливаа зүйлсийг сайжруулж, улам төгөлдөржүүлдэг. Үүний нэг жишээ нь бидний бүтээж, хөгжүүлж буй дижиталчлалын эрэн үе юм. Тэгвэл бид энэ шинэ орчинд, хувь хүн талаас амьдралын хэвшил ээ, бизнесийн орчин талаас бизнесийн арга хэрэгслээ, түүнд нийцүүлэн шинэлэг загвар, бодлого, зорилт тавин  ажиллах ёстой болж байна.

Дэлгэрэнгүй
Цахим аюулгүй байдлын зөвлөгөө

Цахим аюулгүй байдлын зөвлөгөө

Дараах цахим аюулгүй байдлын зөвлөгөөг хүргэж байна. * Хувийн төхөөрөмж ашиглаж байхдаа: * Олон нийтийн сүлжээнд холбогдохдоо:

Дэлгэрэнгүй
Цахим халдлагын нийтлэг 10 төрөл

Цахим халдлагын нийтлэг 10 төрөл

Төр, аж ахуйн нэгж, хувь хүний дийлэнх үйлчилгээ цахим болж, түүгээр үйлчлүүлэгчид нь цаг хугацаа, хөрөнгө мөнгө хэмнэж ашиг тусыг нь хүртэж байгаа ч түүнтэй зэрэгцэн учирч болох эрсдэлүүд үүсдэг. Цахим орчны зөв мэдлэг, зөв дадалгүйгээс болж сэтгэл санаа, мөнгө санхүү цаашлаад хүний амь насанд хохирол учрах аюул хурдацтай нэмэгдэж байгааг олон улсын цахим аюулгүй байдлын судалгааны байгууллагууд мэдээлэлж байна

Дэлгэрэнгүй
Дижитал шилжилт руу...

Дижитал шилжилт руу...

Дижитал шилжилт руу

Дэлгэрэнгүй
VoIP ба Аналог утасны системийн ялгаа

VoIP ба Аналог утасны системийн ялгаа

VoIP нь аналог технологийг хөгжүүлэн гарч ирсэн сүүлийн үеийн дэвшилтэд технологид тооцогдог. VoIP болон аналог системүүд нь дуудлага хийх, хүлээн авах, чиглүүлэх, хуваарилах боломжийг олгодог. Гэвч дэвшилтэт утасны үйлчилгээнд хамрагдах VoIP нь хамаагүй илүү өргөн боломжийг хэрэглэгчдэд санал болгож, зардлыг хэмнэдэг.

Дэлгэрэнгүй
Дуудлага удирдах үйлчилгээний автомат хариулагчийг ашиглах тэргүүн туршлагаас

Дуудлага удирдах үйлчилгээний автомат хариулагчийг ашиглах тэргүүн туршлагаас

Автомат хариулагч нь үйлчлүүлэгч тухайн агшинд утасныхаа товчлуурыг ашиглан системээс өөрт хамааралтай мэдээллийг олж авах, зорилтод хэсэгтэйгээ шууд холбогдох зэрэг боломжуудыг нээж өгнө.

Дэлгэрэнгүй
Түгээмэл хэрэглэгддэг үйлдлийн систем болох MAC, Windows, Linux –ын харьцуулалт

Түгээмэл хэрэглэгддэг үйлдлийн систем болох MAC, Windows, Linux –ын харьцуулалт

Үйлдлийн систем гэдэг нь компьютерийн техник хангамж, програм хангамжийн нөөцийг удирдаж , компьютерийн програмуудад буюу бидний хэрэглэдэг программ хангамжуудыг ажиллах орчинг үүсгэж,  шаардалагатай программаар хангадаг нэгэн төрлийн програм юм. 

Дэлгэрэнгүй