Дуудлагын төвийн үйлчилгээ гэж юу вэ?

Дуудлагын төвийн систем нь бизнес, байгууллагад хэрэглэгчидтэйгээ харилцах, үйлчилгээ үзүүлэх, мэдээлэл солилцох, борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд зориулсан програм хангамж болон техник хангамжийн цогц шийдэл юм. Энэ системийг ашиглан байгууллагууд өөрсдийн хэрэглэгчдийн дуудлага, мессеж, имэйл, чат зэрэг бүх төрлийн харилцааг нэгтгэн зохицуулж, үр дүнтэй удирдах боломжтой байдаг. Мөн бизнесүүдэд хэрэглэгчтэйгээ үр дүнтэй харилцах, тэдний хэрэгцээг хурдан шуурхай хангах боломжийг олгодог програм хангамж юм. Энэ систем нь хэрэглэгчийн дуудлага, имэйл, чат зэрэг бүх харилцааг нэг дор удирдах боломжийг олгодог.

Орчин үеийн зах зээлд бизнесийн амжилтын гол түлхүүр нь хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж юм. Үүнд хүрэх хамгийн үр дүнтэй арга бол өндөр чанартай дуудлагын төвийн үйлчилгээний системийг ашиглах явдал юм. 

Дуудлагын төвийн үйлчилгээний ашиг тус

  1. Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх
  2. Үйл ажиллагааг сайжруулах: Дуудлагын төвийн систем нь ажилтнуудын гүйцэтгэлийг хянах, дүн шинжилгээ хийх боломжийг олгож, үйл ажиллагааг сайжруулдаг.
  3. Борлуулалтыг өсгөх: Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээг сайн ойлгож, зөв цагт зөв мэдээллийг хүргэснээр борлуулалтыг нэмэгдүүлэх боломжтой
  4. Үр ашгийг нэмэгдүүлэх: Систем нь ажлыг автоматжуулах, давхардлыг арилгах боломжийг олгодог тул ажилтнууд илүү үр бүтээлтэй ажиллах боломжтой болно.

Дуудлагын төвийн үйлчилгээний системийг ашигласнаар таны бизнес хэрэглэгчдэд илүү ойртох, үйл ажиллагааг сайжруулах, борлуулалтыг өсгөх олон давуу талтай болох юм. Хэрэв та бизнесээ дараагийн түвшинд гаргахыг хүсэж байгаа бол зайлшгүй дуудлагын төвтэй хамтрах шаардлагатай юм. Энэхүү блог нь дуудлагын төвийн үйлчилгээний ашиг тус, онцлогийг онцолж, уншигчдад тодорхой ойлголт өгөх зорилготой юм. Танд амжилт хүсье!

Дуудлагын төвийн системийн гол үүргүүд

  1. Дуудлага хүлээн авах болон залгах: Систем нь хэрэглэгчийн дуудлагыг хүлээн авч, тухайн дуудлагыг зохих ажилтанд дамжуулах, мөн хэрэглэгчид залгах боломжийг олгодог.
  2. Хэрэглэгчийн мэдээллийн сан: Хэрэглэгчийн өмнөх харилцааны түүх, мэдээллийг хадгалах, удирдах боломжийг олгодог.
  3. Ажилтнуудын гүйцэтгэлийг хянах: Ажилтнуудын дуудлага авах хугацаа, шийдвэрлэх хурд зэрэг үзүүлэлтийг хянах, дүн шинжилгээ хийх боломжтой.
  4. Автоматжуулалт: Дуудлага хуваарилах, автомат хариулагч, чатбот зэрэг автоматжуулалтын хэрэгслүүдийг ашиглаж ажлыг хөнгөвчлөх.

Дуудлагын төвийн системийн төрлүүд

  1. Inbound Call Center (Дуудлага хүлээн авах дуудлагын төв): Голчлон хэрэглэгчийн дуудлагыг хүлээн авч, асуудлыг шийдвэрлэхэд чиглэсэн.
  2. Outbound Call Center (Гадагш залгах дуудлагын төв): Борлуулалт хийх, санал асуулга явуулах зэрэг зорилгоор хэрэглэгчдэд залгах.

Дүгнэлт

Дуудлагын төвийн үйлчилгээний системийг ашигласнаар таны бизнес хэрэглэгчдэд илүү ойртох, үйл ажиллагааг сайжруулах, борлуулалтыг өсгөх олон давуу талтай болох юм. Өнөөгийн зах зээлийн өрсөлдөөнт орчинд ийм системийг нэвтрүүлэх нь бизнесийн амжилтанд хүрэх чухал алхам болж өгдөг.

Танд тус үйлчилгээг илүү хялбар ойлгуулах үүднээс дараах жишээг татаж үзье.

 

Жишээ №1: Мэдээлэл технологийн “Z” Компани

Үндсэн асуудал: “Z”нь хэрэглэгчийн үйлчилгээний программ хангамжаа зах зээлийн олон салбарт борлуулахдаа хэрэглэгчийн дэмжлэгээ сайжруулах хэрэгцээтэй болсон.

Шийдэл: “Z” нь дуудлагын төвийн үйлчилгээг ашиглан хэрэглэгчийн дэмжлэг болон борлуулалтаа сайжруулсан. Тус компани нь өөрийн программ хангамжийн бүтээгдэхүүнд дуудлагын төвийн шийдлүүдийг интеграцчилсан.

  1. Дуудлагын төвийн интеграцчилал: “Z” нь өөрийн програм хангамжид дуудлагын төвийн шийдлүүдийг нэвтрүүлж, хэрэглэгчдийн дуудлага, имэйл, чат зэрэг бүх харилцааг нэгтгэн зохицуулсан.
  2. Автомат хариулагч болон чатботууд: Эдгээр автоматжуулалтын хэрэгслүүдийг ашиглаж, энгийн асуултуудыг хурдан шуурхай шийдвэрлэж, хэрэглэгчдэд илүү хурдан үйлчлэх болсон.
  3. Харилцагчийн түүхийг үүсгэх: Утсаар орж ирсэн харилцагч бүрийн мэдээллийг нарийн гаргадаг. Ингэснээр харилцагч бүрийг онцлог шинжүүдийг тодорхойлох боломжтой болдог
  4. Дүн шинжилгээний хэрэгслүүд: Дуудлагын төвийн өгөгдөлд үндэслэн хэрэглэгчдийн хэрэгцээг илүү сайн ойлгох, үүнд тохирсон стратеги боловсруулахад дүн шинжилгээний хэрэгслүүдийг ашигласан.

Жишээ №1-ийн хувьд “Дуудлагын төв”-ийн үйлчилгээг ашигласны дараа гарсан үр дүн:

  • Борлуулалтын өсөлт: Дуудлагын төвийн үйлчилгээг ашигласнаар “Z” нь борлуулалтынхаа өсөлтийг 30%-иар нэмэгдүүлсэн. 
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн нэмэгдэлт: Хэрэглэгчийн асуудлыг түргэн шуурхай шийдвэрлэснээр хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг ихээхэн сайжруулсан.
  • Үйл ажиллагааны үр ашиг: Дуудлагын төвийн автоматжуулалтын тусламжтайгаар ажилтнуудын ажлын ачааллыг багасгаж, тэднийг илүү чухал ажилд анхаарал төвлөрүүлэх боломжийг олгосон.

Жишээ 2: Онлайн гутал, хувцас борлуулалтын “ZAP”компани.

Үндсэн асуудал: “ZAP”нь үйлчлүүлэгчдэдээ хамгийн өндөр түвшний хэрэглэгчийн үйлчилгээ үзүүлэх замаар борлуулалтаа нэмэгдүүлэхийг зорьж байв. Тэдний зорилго нь үйлчлүүлэгчдэд сэтгэл ханамжийг бий болгож, урт хугацааны үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох явдал байв.

Шийдэл: “ZAP” нь дуудлагын төвийн үйлчилгээг ашиглан хэрэглэгчийн үйлчилгээгээ сайжруулж, борлуулалтаа нэмэгдүүлсэн.

  1. Хэрэглэгчдэд төвлөрсөн үйлчилгээ: “ZAP” нь хэрэглэгчийн үйлчилгээг хамгийн өндөр түвшинд байлгахын тулд дуудлагын төвийн үйлчилгээний стратегийг боловсруулсан.
  2. Урт хугацааны харилцаа: “ZAP” нь дуудлагын төвийн ажилтнуудад хэрэглэгчидтэй урт хугацааны харилцааг бий болгох, тэдэнд зөвлөх үүрэг гүйцэтгэхийг илүүд үзсэн. Ингэснээр хэрэглэгчдийн итгэлийг олж авах боломжтой болсон.

Жишээ №2-ийн хувьд “Дуудлагын төв”-ийн үйлчилгээг ашигласны дараа гарсан үр дүн:

  • Борлуулалтын өсөлт: “ZAP” нь дуудлагын төвийн үйлчилгээгээ сайжруулснаар борлуулалтаа 50%-иар нэмэгдүүлсэн.
  • Хэрэглэгчийн үнэнч байдал: Дуудлагын төвийн үйлчилгээний өндөр чанарын ачаар хэрэглэгчид “ZAP”-д үнэнч байх болж, дахин худалдан авалт хийх нь нэмэгдсэн.
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж: “ZAP” нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг ихээхэн нэмэгдүүлж, зах зээлд өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлсэн..

Жишээ 3: Олон улсын пиццаны сүлжээ “Dom” ресторан.

Үндсэн асуудал: Domino's Pizza нь хэрэглэгчдэд илүү хурдан, үр дүнтэй үйлчилгээг хүргэж, борлуулалтаа нэмэгдүүлэх шаардлагатай байсан. Мөн хэрэглэгчдийн захиалгыг хянах, маркетингийн стратегиа сайжруулах хэрэгцээтэй байв.

Шийдэл: Domino's Pizza нь дуудлагын төвийн үйлчилгээг ашиглан хэрэглэгчийн үйлчилгээгээ сайжруулж, маркетинг болон борлуулалтаа нэмэгдүүлсэн.

  1. Дуудлагын төвийн нэгдсэн систем: Domino's Pizza нь хэрэглэгчдийн дуудлага, онлайн захиалга, мобайл аппликейшн зэрэг бүх сувгийн захиалгыг нэгтгэн зохицуулах дуудлагын төвийн системийг сонгосон.
  2. Автомат хариулагч: Энгийн захиалгыг хүлээн авах, стандарт асуултуудад хариулах автомат хариулагчийг ашигласан. Ингэснээр дуудлагын төвийн ажилтнууд илүү төвөгтэй захиалгад анхаарах боломжтой болсон.
  3. Маркетингийн автоматжуулалт: Дуудлагын төвийн системийн өгөгдөлд үндэслэн хэрэглэгчдийн зан төлөвийг шинжилж, тэдэнд тохирсон маркетингийн кампанит ажлуудыг явуулсан. 
  4. Хэрэглэгчийн мэдээллийн сан: Хэрэглэгчдийн өмнөх захиалгын түүх, дуртай бүтээгдэхүүнүүдийг хадгалж, давтан худалдан авалтыг дэмжих маркетингийн стратегийг боловсруулсан.

Жишээ №3-ийн хувьд “Дуудлагын төв”-ийн үйлчилгээг ашигласны дараа гарсан үр дүн:

  • Борлуулалтын өсөлт: Domino's Pizza нь дуудлагын төвийн үйлчилгээгээ сайжруулснаар борлуулалтаа 20%-иар нэмэгдүүлсэн.
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн нэмэгдэлт: Захиалгыг хурдан шуурхай авах, хүргэх хугацааг богиносгосноор хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж мэдэгдэхүйц өссөн.
  • Маркетингийн үр дүн: Хэрэглэгчдийн мэдээлэлд үндэслэн явуулсан маркетингийн кампанит ажлууд үр дүнтэй болж, захиалга нэмэгдсэн.
  • Үйл ажиллагааны үр ашиг: Автоматжуулалтын тусламжтайгаар дуудлагын төвийн ажлын ачааллыг бууруулж, үйл ажиллагааны үр ашгийг дээшлүүлсэн.

 

Энэхүү блог нь дуудлагын төвийн үйлчилгээний системийн ашиг тус, онцлогийг онцолж, уншигчдад тодорхой ойлголт өгөх зорилготой юм. Танд амжилт хүсье!