Дуудлагын төвийн систем нь бизнес, байгууллагад хэрэглэгчидтэйгээ харилцах, үйлчилгээ үзүүлэх, мэдээлэл солилцох, борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд зориулсан програм хангамж болон техник хангамжийн цогц шийдэл юм. Энэ системийг ашиглан байгууллагууд өөрсдийн хэрэглэгчдийн дуудлага, мессеж, имэйл, чат зэрэг бүх төрлийн харилцааг нэгтгэн зохицуулж, үр дүнтэй удирдах боломжтой байдаг..
Блог, нийтлэл
Сүүлийн нийтлэлүүд
- 2023-11-20
Бид энэ удаагийн нийтлэлээр шилэн кабель (optical fiber) түүний манай улс дахь хэрэглээний талаар мэдээлэл бэлтгэлээ. Шилэн кабель нь орчин үеийн харилцаа холбооны дэд бүтцийн чухал хэсэг юм. Дата төвийн өндөр хурдны өгөгдөл дамжуулах серверээс эхлээд операторуудын уул дээрх баз станц, IPTV, байгууллагын интернет гээд бидний өгөгдөл солилцож байгаа дэд бүтэц бүрийн цаана дамжин орчны дийлэнх хувийг шилэн кабелийн дамжуулах орчин-media бүрдүүлж байдаг. Бүр цаашлаад тив хооронд WAN сүлжээг хүртэл шилэн кабелийн дамжуулах орчин бүрдүүлж байна.
- 2023-01-16
Ерөнхий боловсролын дунд сургууль, дотуур байрын бүсэд багш, сурагчдын сургалтын орчин сайжруулах, ээлтэй орчин бүрдүүлэх үндсэн зорилготой нэгдсэн удирдлага бүхий утасгүй сүлжээг хэрхэн бүтээх тухай нийтлэлийг танд хүргэж байна.
- 2022-09-12
Оптик дамжуулагчийн хурд байнга нэмэгдэж байгаа нь сүлжээний дамжуулах хурд өмнөхөөсөө илүү хурдан ажиллах боломжтой гэсэн үг юм. 5G болон зүйлсийн интернет (IoT) зэрэг шинээр гарч ирж буй технологиудын хувьд энэ нь өгөгдлийн дамжуулах хурд маш чухал байдаг.
- 2022-06-06
Хэрвээ та вэб сайттай болохоор шийдсэн бол Вэб хостинг буюу Веб байршуулах үйлчилгээ авах хэрэгтэй болно. Энэхүү нийтлэлээрээ вэб хостингийн төрлүүд болон тэдний ялгааг тайлбарлая
- 2022-05-02
Бидний мэдэх CALL CENTER буюу дуудлагын төвийн үйлчилгээ жил ирэх тусам шинэчлэгдэж боловсорсоор ХАРИЛЦАГЧИЙН ТӨВ болтлоо хөгжиж байна.
- 2022-04-14
Эрүүл мэндийн байгууллагад хамгийн хэрэгтэй систем. Ажилчид болон үйлчлүүлэгчдэд аль алинд нь сэтгэл ханамж авчрах болно.
- 2022-04-05
Сүүлийн жилүүдэд цахим худалдааны брэндүүд уг платформоор дамжуулан орлого олоход илүү хялбар болж байна. Худалдан авагчдын 70% нь.....
- 2022-03-21
Хамгийн түрүүнд борлуулалтын ажилтнууд маань боломжит хэрэглэгч руу залгаж утсан харилцаа үүсгэхийн гол зорилго нь харилцан яриа өрнүүлэх биш гэдгийг анхаараарай.
- 2022-03-03
Та бизнесийнхээ салбартаа бусдаасаа ялгарах, зах зээлдээ хүлээн зөвшөөрөгдсөн ба илүү мэргэжлийн дүр төрх бүтээх нь аливаа хэлэлцээр, зөвшилцлийг амжилттай хийхэд ач тустай.
- 2022-02-21
Танай байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сонирхож байгааг хэрэглэгчдэд цаг алдалгүй мэдээлэл өгөх, бизнесийн хамтрагчдынхаа мэдээллийн нэгдсэн санг үүсгэж өгөгдлийг нь ашиглаж үйл ажиллагаагаа сайжруулах боломж
- 2022-01-26
Борлуулалтын эцсийн зорилго нь бүтээгдэхүүнээ борлуулах л байдаг бол, харилцагчийн үйлчилгээний зорилго нь худалдан авагчийг дахин таниас юм худалдан авч/үйлчлүүлж, улмаар насан туршин харилцаа холбоо, бат бөх итгэлцлийг барьж байгуулах явдал.
- 2021-12-07
Виртуал сервер (VPS) гэдэг нь виртуалчлалын технологийг ашиглаж бодит сервертэй адилхан бие даасан хийсвэр серверийг хэрэглэгчдэд богино болон урт хугацаанд ашиглах, түүнд дээр үйлчилгээ явуулж боломжийг олгож байгаа үйлчилгээ юм.
- 2021-09-23
Боловсролын байгууллагууд технологийн шинэчлэлийг ашигласнаар ажлын бүтээмжээ нэмэгдүүлэх, хүний нөөцөө зөв хувиарлах, өөрсдийн контент, бүтээлүүдийг бодит статистик мэдээлэл дээр тулгуурлан сайжруулах, төлбөр тооцоог онлайнаар шийдэж хэрэглэгчид түргэн шуурхай түгээх гэх мэт олон сайн үр дүнг мэдрэх болно